Aneb kde se nejlépe nakupuje?
Zvolili jsme 3 kategorie, ve kterých e-shopy oceníme. Soutěž Český košík roku máme v plánu opakovat každý rok, zajímá nás, jak se e-shopy zlepšují a kam se posouvá česká e-commerce.
Poznámka: V dalším ročníku vybereme top e-shopy podle počtu hodnocení na Heurece za poslední rok (ať mají šanci i nové projekty). Pokud máte nějaký nápad, jak bychom mohli postupovat při výběru e-shopů do soutěže, dejte nám vědět.
1. | BigBrands.cz |
2. | Lékárna.cz |
3. | Kytary.cz |
4. | Kasa.cz |
5. | inSPORTline.cz |
6. | VašeČočky.cz |
7. | DATART.cz |
8. | Alza.cz |
9. | Mall.cz |
10. | RájPrádla.cz |
Pro tuto sekci byla vyčleněna pouze část metodiky, která obsahovala metriky týkající se jednoduchosti, použitelnosti a rychlosti.
1. | DATART.cz |
2. | Kytary.cz |
3. | Okay.cz |
Testování zákaznické podpory proběhlo jednou v úterý dopoledne a podruhé ve čtvrtek odpoledne a výsledné hodnocení je průměrem obou 2 reakcí.
1. | FashionDays.cz | 7 minut |
2. | NejlevnějšíPneu.cz | 19 minut |
3. | Parfums.cz | 21 minut |
Poznámka: Byli jste jedním z hodnocených e-shopů a zajímají vás detailní výsledky analýzy a uživatelských testů? Napište nám na lukas.hurych@twisto.cz a my je s vámi rádi projdeme.