Uživatelské testování

Doporučení, která jsme dali dohromady na základě uživatelských testů na 120 e-shopech najdete zde.

Na každém e-shopu ze 120 testovaných prošli 4 lidé celým nákupním procesem. Abychom mohli videa hodnotit i zpětně, uživatelé byli požádání o přemýšlení nahlas – když je něco zarazilo, když se jim něco líbilo apod.

Díky nastroji Lookback.io jsme měli k dispozici nahrávání uživatele a všech jeho interakcí s e-shopem. Ukázku a více informací k testování najdete v popisu Metodiky a testování.

Po průběhu uživatelského testu jsme zhodnotili jednotlvé části nákupního procesu.

Je mobilní nakupování ve 120 největších e-shopech dobrým nebo špatným zážitkem?

Na každém e-shopu jsme provedli několik uživatelských testů na mobilním zařízení. Přidání zboží do mobilního košíku je ve většině případů naprosto bezproblémové. Klacky pod nohy ale největší české e-shopy zákazníkovi hází při často nepřehledném výběru dopravy a platby. Největším problémem je ovšem vyplňování kontaktního formláře, kdy naši testeři chtěli často nákup ukončit.

Přidat do košíku

Telefon

Po přidání

Telefon

První krok

Telefon

Doprava a platba

Telefon

Formulář

Telefon
Velmi špatný zážitek
Dobrý zážitek